lauantai 31. toukokuuta 2014

Vähän kuvia Linnanmäestä


Tässä vähäsen kuvia linnanmäeltä, jossa oln käynyt viimmeviikolla.







Mä myös voitin siellä linnanmäellä tuon nallen nallepyörästä ja minä myös voitin siinä taffelpyörässä! :)

Tänään mä sain myös kesäloman alkamisen kunniaksi oman ja uuden kameran! Jos nyt mietitte että eiks toi aiempikin kamera ollu mun, niin se oli mun äidin järkkäri oikeasti, koska minulla oli itselläni sellainen huono pikkukamera. Eli pian tulee  sitten sillä uudella omalla kamerallani kuvattuja kuvia!

Käykää myös äänestämässä Apple Hatterin kuvakisassa tästä!

Mutta siihen asti, Hyvää Kesälomaa!!!

10 kommenttia:

  1. Oi linnanmäki! <3
    Ja hyvää kesälomaa!! ^w^

    VastaaPoista
  2. Oli varmaa hauskaa :D Mä oon menos ens viikol Tykkimäkee! ;3

    VastaaPoista
  3. Oli varmaan kivaa, itse en ole kertaakaan käynyt Helsingissä. :(
    Kiitos, kun muistutit kisan äänestämisestä. :3

    VastaaPoista
  4. Oih! Pääsisipä itsekkin Lintsille! Onneksi kesäloma on täällä taas!!! Hyvää kesälomaa kaikille!!!!

    VastaaPoista
  5. Kivoja Lintsi kuvia ;) Itse kävin linnanmäellä viime viikon lauantaina. Kingi oli hyvä ;D

    VastaaPoista
  6. Ihanaa kesälomaa sinnekkin suuntaan > u < !!
    Meki oltii lintsillä, tosin hurjin laite miss kävin oli salama, kirnu ja ukko ja raketti ja kingi jäi välistä ;D
    Ooh uusi kamera... postaa pian uusiksi owo

    VastaaPoista
  7. GhoulFriend, et ole näemmä vielä itse huomannut, että voitit kuvakisani. Onnea sinulle!

    Teen mainostus postauksen blogistasi ja mainostan blogiasi kaikkialla, kun ehdin ♥

    VastaaPoista
  8. Se tarjoamasi 55€ Michikosta sopii hyvin! :)

    S-postini: nimu.dollsgame@gmail.com

    VastaaPoista