sunnuntai 12. tammikuuta 2014

Uusi nukke!


Moi! Sori että en oo postaillu, mutta mulla on ollut vähän kiireitä lähiaikoina.
Mutta asiasta kukkaruukkuun mä ostin uuden nuken nimittäin MF Clawdeenin! :)

 Pakettikuva.

Alunperin mä en hirveästi promokuvan perusteella tykänny tosta MF Clawdeenista, mutta kun mä näin sen livenä niin sitten mä aluin tykätä siitä, mutta mä en viitsinyt ostaa sitä siltikään.
Nyt mä sitten ostin sen. :)

 Mä tykkään täst haalarista. :)

 Täs haalaris on kivoi susikuvia.

 Kengät on jo ollu yhel Clwdeenil...


6 kommenttia:

  1. Tosi hieno nukke! :)
    Ostatko muuten nukkesi yleensä kaupasta vai tilaatko ne netistä?

    VastaaPoista
  2. Mä usein osta ihan kaupasta, mutta joskus mä tilaan myös netistä. :)

    VastaaPoista
  3. Argh kiitos.. Nyt tää Clawdeen rupes kiinnostaa :(
    Ymmärrän nytten miten ihana MF-Clawdeen on ;_; mist ostit?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sama tunne kun mä näin siitä kuvia muiden blogeissa! :D Ostin Cittarilt 22.95e

      Poista
  4. Mun kaverilla on toi en oikein tykkää tosta haalarista ei oo mun tyylii.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En mäkään tykänny siitä oikein aluksi, mutta sitten mä aloin tykätä siitä! ;3

      Poista