keskiviikko 26. helmikuuta 2014

Gosun kisa


Gosussa on siis taas joku Monster High-aiheinen kisa jossa pitää pukeutua monsteriksi ja sitten paras niistä palkitaan tai jotain. Ja siis tietekin mä osallistuin siihen että tässä mun "gosu-monsteri".

Mä esitän Sirena Ghostieria, joka on Kummituksen tytär :)

Ikä: 1005v

Tappava tyylini: Minä pukeudun mieluiten pimeisiin ja synkkiin vaatteisiin koska minä haluan vain sulautua taustalle.

Oudot ominaisuudet: Minä en osaa hallita näkymättömyyttäni jonka takia minä saatan muuttua vahingossa esim. luokassa näkymättömäksi. Lisäksi joskus kun minä puhun suustani tuleekin vain jotain kummitusulinaani.

Lempiväri: Musta sekä valkoinen

Lempiruoka: Koska minä olen kummitus niin minun ei tarvitse syödä

Ärsyttävintä mitä tiedän: Äänekkäät ja pirteät monsterit! Ne eivät osaa olla ikinä hiljaa...

Lempipuuha: Tutkia vanhoja tavaroita

Lempiaine koulussa: Äidinkieli koska silloi on hiljaista

Inhokkiaine koulussa: Ehdottomasti musiikki!

Paras ystäväni: Twyla, koska hän on niin herttainen ja hiljainen

.............

Nyt tämä monsteri on pukeutunut parhaisiin bilevaatteisiinsa ja lähtee kohti Hauntliwoodia uuden elokuvan iltaan. Hauntliwoodissa Sirena bilettää kaverinsa kanssa sekä ihastelee julkkiksia jotka esiintyvät elokuvassa sekä ovat osallistuneet elokuvan tekoon.
..............

Mun Gosu-tyypin nimi on sitten Lilja 111 että pyytäkääs kaveriksi. ;D

P.S. Gosussa sanottiin että Frights, camera, action leffa tulee ensiviikon tiistaina!


Kommentteja? Lukijoita?

4 kommenttia:

  1. Niin, leffa tulee Amerikkaan ensi viikon tiistaina, mutta Suomeen se tulee vasta 2.4, eli toinen helmikuuta...

    VastaaPoista
  2. En löydä sitä mistään?

    VastaaPoista
  3. Hieno hahmo, näyttää ihan kummitukselta! :)

    VastaaPoista