sunnuntai 20. huhtikuuta 2014

Kuvia ja ilmotuksia


Tänään minulla on teille lukijoille aika paljonkin asiaa. Eka asia on se että minun perhe ja minä (tietenkin) Lähdettiin pohjanmaalle juhlimaan mun synttäreitä, ja sielä mä sain paljon ihania lahjoja! Esimerkiksi rahaa ja Maddien!



Sitten seuraavana päivänä mä ostin uuden mosterinkin. Art Class Draulauran!



 Kuten huomaatte minä katsoin kannettavasta Frozen-Elokuvaa samalla kun räpsin kuvia nukeistani. Se on ihan mahtava! Ehdottomasti paras Disney-elokuva!







Sitten vielä kuvia Ahslynista ja Hunterista :)





Mutta nyt siihen asiaan! Nimittäin minä olen alkanut miettimään nukkejen ostamisen vähentämistä. Kaapissani on valitettavasti vähän liikaa nukkeja, joita en melkein ikinä edes ota kaapista pois.

 Nyt minä olen päättänyt että en osta nyt ainakaan tämän kuukauden aikana uusia nukkeja. Eli pidän siis pienen tauon nukkejen ostosta. Lisäksi minä saatan myydä muutaman "ylimääräisen" nuken pois. Saatan silti ehkä ostaa jonkun yhden nuken Power Ghouls Toralein Vielä. Katsotaan sitten huhtikuun loputtua jatkanko vielä nukkejen ostamislakkoa.

Lisäksi postasin ensimäisen postauksen pullip-blogiini! Käykää katsomassa ja liittymässä Tästä!

Mutta nyt mun ptää mennä nukkumaan. Moikka

8 kommenttia:

  1. Ihanat lahjat sait! =)
    Minäkin haluaisin kovasti Power Ghouls Toralein. ♥♡♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sen voi nyt tilata lekmeriltä ;D

      Poista
    2. Mun varmaan pitäis pikkusen odottaa, että hinta laskis ja se tulis myyntiin tänne itä-suomeen. :)

      Poista
    3. Joo, minäkin olen kauistellut power ghoulien hintoja lekmerin nettisivuilla :D

      Poista
  2. Onnee! Saitpas ihania lahjoja!!

    VastaaPoista
  3. Ihania kuviaa♥♥ Niin ihana Ashlynn, ja Maddie on Hunterkin ;) Draculaurakin on niin söpö!

    ihmemaaa.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. Myöhäiset synttärionnittelut! Liittyisitkö muuten lukijakseni? ♪

    VastaaPoista