tiistai 24. maaliskuuta 2015

Vandala doubloons

Jotkut ovat varmaan huomanneetkin että olen ollut postaamatta hetkeen, mutta mulla on kunnon syy! Tai oikeastaan ei. Mutta ainakin jaksoin sentään postata.

Mulla on myös hyvä syy postata koska ostin viimme viikolla Vandalan! Sorruin sen takia katsomaan Hauntedin netistä, vaikka lupasinkin itselleni että odottaisin siihen asti että se tulee suomeen, mutta en voinut. Leffa on kyllä paras tähän asti julkaistuista leffoista


Niin kaunis!<33


Kumpa mulla ois näin ihana mekko kotona!





Loppuun vielä ryhmäkuva kaikista nukeistani :

Kiitos jos kommentoitte! Postaan sitä useammin mitä te kirjoitatte kommentteja :)

9 kommenttia:

  1. Oli hienoa nähdä uusi postaus siulta~
    Vandala on kaunis! Jalka ja kenkä on niin hienot!! Ja upea ryhmäkuva tuossa lopussa! : D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Minustakin tuntui kivalta taas postata! ^^
      Ja olen itsekkin sitä mieltä että se on aivan ihana!

      Poista
  2. Vitsit tuo Vandalan proteesi on kyllä niin mahtava, en vieläkään osaa päättää pitäisikö sortua hankkimaan tämä tyttönen vai ei! Toisaalta löytyy nukkeja jo paljon entuudestaan, edellinenkään tilaus ei oo vielä saapunut, raha ei kasva puissa, en voi ostaa jokaista ihanaa MH nukkea, joku raja on pakko olla... Mut sit taas toisaalta, Vandala on niin vastustamaton! :D
    P.S: Ihana kokoelma siulla jo kasassa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itsekkin jokaisen nuken kohdalla ajattelen samaa! Lopulta tahdonvoima kuitenkin voitti järjen. Suosittelen kyllä hankkimaan!

      Poista
  3. Wow, on sinulla kyllä paljon nukkeja! Tuo Vandala on kyllä ihana. nun

    VastaaPoista
  4. Toi Briar ei oo sun?!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu että muakin ihmetyttää kun kerran sanoit että sun kaverin ja silti kuvaat sitä? Mutta Vandalaaa :##

      Poista
    2. Siis joo. Briar on kyllä bestikseni nukke joka asustaa meillä, koska hän pelkää että hänen sisaruksensa rikkoisivat sen. Bestikseni sanoi silloin minulle että saan kuvata häntä. Eli minulla on lupa, jos sitä mietitte. :)

      Poista
  5. Awww, Vandala on niin söpökkä! :3 Minunkin vieressä se istuu nyt. ^^ Ihania nukkeja sulla! ♥ Ja muuten, munkin mielestä Haunted-elokuva on yksi mun lempi MH-leffoista. :) Lempparit on: Freaky Fusion, 13 Wishes ja Haunted. ♥

    VastaaPoista