sunnuntai 31. toukokuuta 2015

Kaunis kesäpäivä

Kuinka moni uskoo että otsikko on valetta? Se nimittäin on. Tänään on satanut nimittäin melkein koko päivän. Alkaa toiveet jo kesän suhteen jo hiipua. Sen verran huono sää.

Ehdin onneksi tänään yhdessä vaiheessa ottamaan kuvia Rosesta kun ei satanut. Olisi varmaan kannattanut ottaa ne kuvat eilen niin olisin ehtinyt käydä metsässä ottamassa kuvia. Minun ajan vei vaan eilen kolme ihanaa koiraa.

Tähän väliin myös vähän ilmoitusasiaa. Olen päättänyt itselleni uuden aikataulun postaamisen suhteen. Postaan tästä lähtien ainakin joka tiistai ja perjantai. Yritän pitää tämän uuden aikataulun ainakin nyt kesäloman ajan.

Nyt päästäänkin vihdoinkin niihin kuviin. Rosella on kuvissa sitten päällä tekemäni mekko, jonka ompelin kai torstaina.


Ahh... Rakastan tätä kuvaa! Siinä näkyy niin hyvin Rosen timanttisilmät!






Ette osaa arvatakkaan kuinka vaikeaa tätä kuvaa oli ottaa! Ulkona tuuli silloin niin lujaa, Rose kaatuili kokoajan... ;__;

Toivottavasti kuvia ei ollut mielestänne liikaa! Kai se on parempi kuin ei mitään? ^^
Kertokaas kommenteissa mikä kuva oli suosikkisi!
Seuraava postaus tulee tiistaina! Voitte myös vähän ehdotella minkälaisia kuvia haluaisitte siihen!

4 kommenttia:

  1. Wohooo!! ❤ Rose on niin kaunis, ja nuo silmät jotka ovat Aina yhtä kirkkaan kauniit!
    ^ ᴥ ^~ ❤ Nämä kuvat ovat niin kauniitaaa!!

    Muuten olen varmasti joskus muulloinkin kysynyt tätä kysymystä, mutta oletko ostanut Rosen joltain toiselta nukkeilijalta?
    Näin katsos eräässä toisessa blogissa joka on lopettanut, samanlaisen nuken kuin Rose!

    Joo, ookko kiltti ja vastaat mun tosi turhaan kysymykseen, najww?!

    ~Siniapila~

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä kun pidät kuvista! Olen itsekkin aika tyytyväinen niihin! ^^

      Ja kyllä, minä ostin Rosen toiselta nukkeilijalta! Ei tarvitse pelätä että olen matkinut toisen nuken ulkonäköä tai jotain. :D
      En kyllä kadu Rosen ostamista!❤

      Poista
  2. Kuva nro.2 oli suosikkini, samasta syystä kun mitä itsekin sanoit, silmät säihkyvät niin kauniisti! :)

    VastaaPoista