perjantai 12. kesäkuuta 2015

Metsässä

Juu tiedän, minun postausaikataulunimeni nyt taas vähän mönkään. Syynä siihen on se että minulle tuli kaverikylään ja hän jäi sitten vähän pidemmäksi aikaa meille. Lisäksi the sims on taas vähän koukuttanut mua.

Minä pääsin nyt tänään eroon vähäksi aikaa simsistäni, koska menin ottamaan metsään kuvia Honeysta. Toivottavasti pidätte kuvista!







Siinä oli kaikki kuvat jotka otin! Nyt lupaan pysyä aikataulussa ja postata tiistaisin sekä perjantaisin!
Nähdään sitten tiistaina.

7 kommenttia:

  1. Ihania kuvia, tosi tarkkoja ♥ Mulla muuten on tiistaina synttärit nwn
    http://hirvioidentalo.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Suloisia kuvia, Honey on kyllä ollut yksi lempi MH: hahmoni aikoinaan, mutta onhan se vieläkin aivan ihana! ♡ ^ 3 ^
    Toisiksi ensimmäinen, kolmanneksi viimeinen sekä viimeinen ovat lemppareitani! O w O ♥

    ~Siniapila~

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommetista! Honey on kyllä ollut ja on vieläkin yksi lempihahmoistani! ^ 3 ^

      Poista
  3. Ihania kuvia! Miten saat niistä noin tarkkoja ja raikkaita?

    VastaaPoista
  4. Ihania kuvia! Miten saat niistä noin tarkkoja ja raikkaita?

    VastaaPoista
  5. Ihania kuvia! Miten saat niistä noin tarkkoja ja raikkaita?

    VastaaPoista