tiistai 11. elokuuta 2015

Juhlapostaus!

Tervetuloa juhlapostaukseen! ^^
Mulla alkaa puolentoista tunnin sisään koulu (Nyyh!) joten ajattelin kirjoittaa tämän postauksen nyt heti. Kerron tässä nopeasti mitä tähän postaukseen liittyy!

- Alkujuonto
- Applen ja Frankien kuvat
- Metsäkuvat Emilystä
- Vähän Tallinnan kuvia
- Uusi nukke

(Minun olisi muuten vielä kuvata kuvatarina, mutta sitten olisin voinut tehdä postauksen vasta paljon myöhemmin, enkä halunnut että joudutte odottamaan kauempaa!

Päästän nyt Rosen ja Emilyn puhumaan!

Rose: Tervetuloa juhlapostaukseen meidänkin puolestamme!
Emily: Jossu pysi meitä juontamaan tämä postauksen hänen puolestaan!

Emily: Miksi minun muuten piti pukea tämä mekko? Se on ärsyttävä! D:
Rose: Koska sinulla on kohta kuvaukset!

Emily: Hmp! tyhmää..
Rose: Anteeksi tuosta. Jossu halusi meidän kertovan vielä kuinka kiitollinen hän on teistä jokaisesta! Hän halusi tehdä tästä postauksesata mahdollisimman mielenkiintoisen ja...

Emily: Missä muuten Delia on?
Rose: ONKO SINUN PAKKO KESKEYTTÄÄ KOKOAJAN!! >:(

Jospa minäsittenkin juontaisin tämän postauksen.... 0_0
_____________________________________________________________________

Nyt vähän kuvia Applesta ja Frankiesta.
Minullaon oikeastaan aika hyvä syy miksi halusin ottaa heistä yhteiskuvia. Molemmat ovat esikoisnukkejani omalta nukkesarjaltaan. :)


Olenko jotenkin outo vai miksi näiden naamat jotenkin muistuttavat toisiaan. o_o


Niin nättejä!


Nyt päästään vuorostaan Emilyn kuviin! Tajusin muuten nyt vasta, että olen kuvannut ennenkin Emilyä metsässä. Heheh.... Ei se haittaa.



Suosikkikuvani näistä on ehdottomasti tämä!


Noniin! Nyt tultiin Tallinnan kuviin! Minä olin viimme viikolla siellä päiväristeilyllä. Ja kyllä! kävin kaubamajassa. En valitettavasti tajunnut ottaa siellä kuvia. Ostin sieltä myös sen uuden nuken! Näette sen sitten lopuksi!


Vähän kukkia! ^^

Tässä kuva meidän ravintolastamme. Siellä oli oikeasti aika pimeää ja sinne tuli myöhemmin aika paljon asiakkaita!



Nyt tulimme postaukseen vikaan osioon joka tarkoittaa uutta nukkea!
Ja uusi nukkeni on EAH- Ceddar!

Katsokaa nyt sitä! Eikö olekkin ihana! Kaubamajassa muuten nämä EAH- nuket maksavat aika paljon! Ceddarkin maksoi 45 euroa! Se oli aika kallista, mutta mun oli pakko saada Ceddar! Se on nättein EAH- ukke mielestäni!

Kasvotkin on niin suloiset!



Ja siinä oli tämän postauksen kaikki kuvat!

Haluan vielä kiittää kaikkia lukijoitani, jotka jaksatte lukea jorinoitani rakkaista nukeistani! Olen superkiitollinen teille kaikille! Toivottavasti te piditte juhlapostauksesta, vaikka se saattoikin olla vähän sekava!

Nähdään seuraavassa postauksessa!



5 kommenttia:

  1. Ihana Cedar, vaikka hän onkin Re-release versio (minä tarkkasilmä) hän on todella suloinen! Ihania kuvia, Emily näyttää hyvältä tuossa mekossa :3

    http://hirvioidentalo.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Se on Cedar ei Ceddar.. Ei cheddar juusto

    VastaaPoista
  3. OMG!!!!!!!
    Sulla on Cedar!!!!
    Mäkin haluaisin, mutta Mä en uskalla tilata netistä, koska sen kasvot voi olla niin ku sellaset josta ei tykkää mutta ihania kuvia. :)

    VastaaPoista
  4. Tosi kivoja kuvia ja ihana Cedar!!!! Tilaan hänet varmaan kohta netistä itselleni ja olen menossa kahden viikon päästä Tallinnaan :D
    Olenkin uusi tässä blogissa, mutta ehdottomasti liityn lukijaksi. Herran jestas mistä olenkaan jäänyt paitsi.

    nukkejenlinna.blogspot.com

    VastaaPoista