keskiviikko 6. marraskuuta 2013

KT: Petturi?


Luitte aivan oikein! Tämä on blogini ensimmäinen kuvatarina joten nauttikaa! Mutta ekaksi kidutan teitä ja laitan kuvan toisesta kissastani Sähinästä! >:D


Sähinä riehuu katolla. XD

Mutta nyt pääsette lukemaan kuvatarinaani! Nauttikaa ja oksentakaa!

"tekee"
huutaa
ajattelee



 A: Onpa tylsä aamu! Hetkinen nyt keksin! Menen rullaluistelemaan pyydn Frankietakin!

 A: Moi Frankie voitko tulla kohta rullaluistelemaan mun kanssa?

 "laittaa kaijuttimen päälle"
F: Sori mä en pääse oikein tänään kun on kiireitä... Moikka!

 A: Olipas Frankie outo. No ihan sama meen pukemaan rullaluistelu asun!

5 minuutin kuluttua...
 A: Sitten vielä kypärä!

 A: No niin!

 A: Lalalalaaaaaa!!!!!
"kuulee puhetta"

 A: 0_0
F: Muista Deuce älä kerro tästä kenellekkään tai tämä juttu on pilalla!
D: Joo joo! Ei hätää!

 F: Mut mä meen nyt takas kotiin. Yksi halaus vielä?
D: Joo!

 F & D: "halaa"

F: Heippa Deuce! Nähään huomenna sielä kalliolla!
D: Moikka!

A: Voi ei! Mun on pakko kertoo Cleolle...
_________________________________________________________________________________

Siinä se oli eiks ollukkin kamala! Juoni on ihan ilmiselvä ja idea ihan helposti keksitty!


















4 kommenttia:

  1. Mä tahtoo jatkoojatkoo mä tahtoo jatkoojatkoo mä tahtoo jatkoojatkoo mä tahtoo, JATKOO! XD (mä tahtoo veiva veiva...)

    VastaaPoista
  2. 0_0 Ei mitään lisättävää Hertan kommenttiin xD Jään innolla odottamaan jatkoa. MÄKIN HALUAN OMAN MH BLOGIN ;_; ei vaan oo kameraa , enkä osaa siirtää kuvia:D (sanoi tietämätön mh keräilijä)

    VastaaPoista