lauantai 23. marraskuuta 2013

Kt: Petturi osa 2


Tervetuloa lukemaan kuvatarinani seuraavaa osaa!

"tekee" 
huutaa!
ajattelee

A: Mun pitää kertoa tosta Cleolle! :(

A. Moi Cleo mulla on sulle asiaa!
C: Mullakin tuu sinne yhelle kujalle niin kerron "lopettaa puhelun"

Hetken päästä:

R: Moi Abbey! Kutsuko Cleo sutkin tänne?
A: Joo...

F: Moi kauhikset! Cle tais kutsuu teijätkin?

R&A: Joo!

C: Moi kaikki!!!

A: Mulla on sulle siis tosi tärkeetä asiaa!
C: Oota hetki! Mä kerron ekaksi mun asian!

C: Mä pääsen tänään gaalaan1

R: Päästääks me mukaan!? 0_0

C: Ette! Mutta saatte kuljettaa mut sinne! :D

 R: Mä ajan!

 F: ETUPENKII!!!!

Matkalla:

 C: No mitä asiaa sulla oli?
A: Deuce pettää sua Frankien kanssa!

"lentää autosta"
FRANKIEE SÄÄÄ...... 

 NIIIIIN KUUOOOOLET!!!!!!
"Pyörtyy"

Siinä se! :)



7 kommenttia: