lauantai 15. marraskuuta 2014

Laivareissu!



Anteeksi hirveästi kun en ole tehnyt tätä postausta aijemmin! On ollut hirveästi kiireitä ja nyt olen jo sairaskin. unu Mutta asiasta kukkaruukkuun!
Olin syyslomalla laivalla virossa ja siellä menin kaubamajaan!
Kaubamajassa oli vaikka mitä! Sielä oli esimerkiksi.... hmm... missäs se kännykkä on... 
dawn of the dance Frankie ja Lagoona, Swim Class wave 3 Clawdeen ja Jinafire, 
Draculaura Locer, Lecady Day Blondie, Basic Cerise Ceddar ja Dexter ja myös muita sellaisia nukkeja mitä on myös suomessa.

Arvatkaas minkäs nuken ostin? :)


Tästä kuvasta arvaattekin varmaan että se on Dawn Of the Dance Lagoona! Olin halunnut sitä niin kauan ja nyt mulla on se! :)))))

Valitettavasti mulla ei ole kuvia Lagoonasta paketissa koska ne kuvat ovat mystisesti hävinneet? o_o Tässä on vain muutama kuva Lagoonasta, mutta lupaan että laitan tänne lisää kuvia neidosta, jos haluatte!



Tää kuva on mun suosikki!<3



Siinä ne kuvat nyt sitten oli! Mitä piditte? Kertokaa kommenteissa mikä oli suosikkikuvanne! 
Pian tulee uusi postaus! Tällä kertaa lupaan sen! Sunhan lupaukset nyt tiedetään..
En ole muuten pitkään aikaan kirjoittanut näin paljon tekstiä yhteen postaukseen! (Pitää jatkaa sitä tyyliä! :)

Moikka!! :))

6 kommenttia:

  1. Äh, toi Lagoona on niin ihana. Pakko päästä Viroon!!!

    VastaaPoista
  2. Uuu! Mahtaakohan nuo nuket tulla suomeen? x3 Onnea uudesta nukesta! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kunpa tulisi! Haluaisin Frankienkin! Kiitos!<33 :)

      Poista
  3. Onnea neidistä, hän on kaunis. :3

    VastaaPoista