torstai 27. marraskuuta 2014

Sad :(

Haluan nyt puhua eräästä asiasta täälä blogissani. 
Nimittäin siitä että minulla on 45 lukijaa, (Joista olen erityisen kiitollinen) mutta saan vain suunnilleen neljä kommenttia. En halua kuulostaa itsekkäältä, mutta niin se vain on.
Esimerkiksi minulla oli hyvä päivä tässä lähipäivänä ja ajattelin että nyt kyllä tekisi mieli postata, mutta sitten huomasin että lähiaikoina olen saanut aina vain muutaman kommentin. Se sai mut heti surulliseksi ja ajatteleemaan että ei kai ketään sitten oikeasti kiinnosta mun blogini.
En halua kuulostaa itsekkäältä, mutta niin se vaan on.

Nähdään sitten joskus.

9 kommenttia:

  1. Tiedän niin ton tunteen, mutta ymmärrän myös täysin lukijoita.
    Jos neljä ihmistä on jo kommentoinut "Hienoja kuvia" tai jotakin vastaavaa, tuntuu joksenkiin hassulta kirjoittaa sama komentti yhä uudelleen ja uudelleen. Itse olen ottanut sen lähestymistavan, että jos joku on jo aiemmin kommentoinut jotakin sen suuntaista kun mitä minulla itselläni oli mielessä, en suotta vaivaudu kommentoimaan samaa tekstiä uudelleen. En usko että se on mitään henkilokohtaista, tai että sinulla olisi lukijoita jotka eivät pidä postauksistasi. Suurin osa ei vain keksi mitään tarpeeksi "järkevää" sanottava :)
    Olisi hieno päivitys Bloggerilta jos muiden lukijoiden kommenteista voisi tykätä! Silloin voisi postauksessa olla ainoastaan yksi kommentti missä lukee "Hienoja kuvia!" ja alla lukisi "40 tykkää tästä". Sillä tavoin blogien pitäjät saisivat enemmän irti saamastaan palautteesta ja ujostelevat lukijat saisivat mielipiteensä näkyviin ilman että heidän tarvitsisi kirjoittaa saanaakaan vastaukseksi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samaa mieltä. En itse melkeinpä koskaan keksi mitään hyvää kommentoitavaa, mutta katson silti postaukset. Ehkä jos lukijasi eivät vaan keksi mitään muuta sanottavaa, koska onhan se kait rasittavaa jos kokoajan kommentoisi vain "kivoja kuvia"

      Poista
    2. Mulla on ihan sama juttu. Yli 50 lukijaa ja saan vaan peräti yli 10 kommenttia. Otan tähän osaa ja pyydän myös anteeksi, koska en ole itsekkään kommentoinut paljoa tähän mahtavaan blogiin! <3

      Poista
    3. Pystyn samaistumaan paljon tähän. Tosin sain pitkän aikaa vain pari, kolme tai neljä kommenttia, mutta nyt olen saanut jopa yhdeksää ja kymmentä kommenttia! Olen siitä tosi kiitollinen. :3
      Silti ne loput (mulla noin 40 on ne loput) lukijaa eivät kommentoi varmaan ikinä. O__O Se on kyllä hämmentävää. Kyllä tätä saa ihmetellä, hyvä vaan että postasit!
      Ja itsekkin olen huomannut sen, että useat kommentoivat vain: "Ihania kuvia! <3" kuulostaen siltä, ettei niistä välttämättä edes pidä, sillä noin on niiiin helppo kommentoida. Minä pyrin aina kommentoimaan jotakin erikoisempaa, kuten perustelemaan sen, että mikä niissä kuvissa nyt on niin ihanaa. Koetan ilahduttaa erottuvalla kommentilla! :)

      Poista
  2. Minäkään en melkein koskaan keksi mitään kommentoitavaa, mutta sinulla on ihana blogi ja luen kyllä Aina postauksesi ;3.

    VastaaPoista
  3. Luen aina postauksesi, vaikken välttämättä kommentoikaan. : >
    Pidän blogistasi, en mie muuten sitä seuraisi! Joskus vaan kommenttien määrä tai taso riippuu ihan kommentoijan omasta jaksamisesta, olotilasta tai ajankäytöstä.

    VastaaPoista
  4. Kiitos kaikille! Tiedän että te ette keksi aina mitään sanottavaa, mutta silti luette postaukseni! Joskus se vain tuntuu siltä että ketään ei kiinosta ja sillein. Postaan huomenna uuden postauksen! :)

    VastaaPoista
  5. Sinun blogisi on aivan mahtava! ♥ Minä en aina kerkiä/jaksa kommentoimaan..anteeksi. :(
    Mutta minä pystyn samaistumaan, minulla on 33 lukijaa, mutta ei kyllä ikinä tule 33 kommenttia. :/ Aina tulee 5 tai jotain sinne suuntaavaa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! Joskus mietin, että miksi te edes vaivaudutte lukemaan näin tylsää blogia! :3

      Poista