tiistai 16. joulukuuta 2014

16 Luukku (Lue, jos haluat jouluaattona spesiaalipostauksen!)

Haluaisin puhua nyt tämän luukun alussa jouluaatosta. Minä nimittäin ajattelin silloin tehdä spesiaaliluukun johon kuuluu esimerkiksi, shootti, joululahjani, kuvatarina ja ehkä jotain muutakin! :)
Tässä on kuitenkin yksi ehto. Tähän luukkuun pitää tulla vähintään kuusi kommenttia teiltä lukijoilta! Muuten minä teen jouluaattona vain sellaisen lyhyen luukun ja laitan sitten joskust toiste vähän kuvia lahjoistani. Päätin näin, koska minua kyllä vieläkin vähän harmittaa se että minulla on niin monta lukijaa, mutta vain muutama kommentti.
Teillä on päätösvalta!

Nyt kuitenkin pientä shoottia Rosesta :)








Nähdään huomenna! Muistathan kommentoina! c:

6 kommenttia:

  1. En henkilökohtaisesti perusta ihmeemmin kuvatarinoista, mutta lahjoista olen aina kiinnostunut! Olisi mahtavaa saada tietää mitä muut bloggajat saavat jouluna! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minustakin on todella hauskaa nähdä mitä muut saavat! :)

      Poista
  2. Aivan ihania kuvia! Ovatko nuo valmiina olevat chipit vail oletko laittanut foliota chippien alle? Silmät ovat niin ihanat ja rose on ylisöpö! :33 aawawawaw >w<

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä ostin Rosen eräältä toiselta nukkemyyjältä ja nämä chipit olivat hänellä valmiina, joten minä en oikein hyvin tiedä. Ja kiitos hirveästi! Rose on kyllä aika ihana! :3

      Poista
  3. Suloisia kuvia, Rose on nättimys ♡
    Hyvää joulua!! ;)

    VastaaPoista