maanantai 8. joulukuuta 2014

8 luukku


Tajusin tuossa eräs päivä, että en ole kertonut itsestäni hirveästi mitään täälä blogissa. Sen takia kerron tässä luukussa kymmenen ekalaista faktaa itsestäni! Aloitetaan! :)

1. Minulla on kaksi kissaa, joiden nimet on Sera ja Sähinä
2. Minä olen todella ujo, paitsi hyvien tuttujeni ja kavereideni kanssa saatan olla juuri se omituisin.
3. Minä keräilen Pullippeja, monstereita ja EA- nukkeja
4. Pidän pehmoleluista!
5. Rakastan hirmuisesti lukemista ja piirtämistä!
6. Olen vielä peruskoulun ala-asteella
7. Lempikouluaineeni ovat liikunta ja matikka
8. Tykkään pipareista :3
9. Pidän ja samalla inhoan kauhupelejä- ja elokuvia
10. En enää keksi mitään...



2 kommenttia:

  1. Voi siulla on kissoja! <3 Leiki niiden kanssa miunkin puolesta. : D
    Pehmolelut on ihania. Oho en tienny että oot noin nuori, mutta ei se tunnu menoa haittaavan! ^w^
    Oon huomattavasti vanhempi kuin sie ja en kestä kauhuleffoja tai pelejä ollenkaan. x__x'''

    VastaaPoista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista