torstai 23. heinäkuuta 2015

"Laita tähän otsikko"

Juu. Otsikon suhteen en olekovin luovalla päällä. :D

Päätin viimme postauksen jälkeen, että Akmein uusi nimi on Delia. Kiitos Pullip Cutztom!
Nyt haluan pitää tämän tämän tekstin lyhyenä, joten päästän teidät kuviin.

Tämä heti on suosikkikuvani! ^^

Tämäkin on nätti.


Ja koska kukaan nukkeni ei voi selvitä ilman sitä perus "istun aidalla ja olen ihana" - kuvaa


Anteeksi ettei kuvia tällä kertaa ollut niin paljon. Kertokaa kommenteissa mistä kuvasta pidit eniten! ^^



9 kommenttia:

  1. Aaaah aivan älyttömän ihania kuvia O__O <3
    Delian uusi nimi on ihana ja sopii hyvin neidille :3
    lempikuvani oli varmaankin toi vika,
    siinä Delian silmät loistavat söpösti ja sen asento on tosi suloinen ouo

    www.nukkejakermavaahdolla.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos hirmuisesti! 0__0
      Hyvä että pidät nimestä! :)

      Poista
  2. Eipä mitään! ;3 Delia kyllä on kaunis! ♡ Minunkin lempi kuva oli tuo viimeinen! Ensimmäinenkin on ihana!

    Ps: Olen tästä lähtien Siniapila, jos mietit mihin pullip cutzom jäi. ^^
    ..höö olin kyllä ennenkin Siniapila mutta.. O w O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Delia on kyllä niin ihana! :)

      Ja selvä. ^^

      Poista
  3. Lempikuvani oli ensimmäinen myös ^^ Deliasta tulee minulle vain kustomini mieleen, muta kyllä se nimi hänellekkin sopii! n w n

    http://hirvioidentalo.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho. Minähän jo unohdin että kustomisi nimi on Delia :D

      Poista
  4. Vika kuva on kyl ihan mun suosikki.

    VastaaPoista