sunnuntai 19. heinäkuuta 2015

Täällä taas

Heipähei!
En ole täälä blogerin maailmassa pyörinit pariin viikkoon. Voisin selittää, että minulla on ollut kiirettö tai jotakin muuta mullistavaa olisi tapahtunut, mutta todellisuudessa olen vain laiska. o_o Nyt aijon taas postaamaan useammin.

Ensinmäisksikin se, että sain vihdoinkin sen nukkeni- sivun tehtyä! Käykää kurkkaamassa se!

Pienen uutisen aika. ;) Mulla on nyt instagramissa tili jonne aijon laittaa sellaisia kuvia joita täälä blogissa ei esiinny. Laitan sinne aika usein sitten kuvia. Jos sinua kiinnostaa nähdä vähän lisää ottamiani kuvia, seuraa minua siellä! Nimi siellä on GhoulFriend131.

Ainiin... Tuli mieleen, että minä käyn Helsingissä äitini kanssa tiistaina, koska on mun nimipäivä! (Mun nimi on Johanna) Siellä mä käyn ainakin Kilalassa ja Kampissa. Osaatteko arvata mitä mä sieltä Kilalasta aijon ostaa? ;)

Vihdoinkin päästään sen pääaiheen pariin! Minä ostin eilen Citymarketista Gloom and Bloom Janen! Hän on aivan ihastuttava! Aluksi mietin, että tilaisinko mielummin sen basicina netistä, mutta minä taidan tykätä tästä versiosta enenmmän. (Jos mietit kuvien hyvää laatua niin otin nämä kuvat äitini kameralla)

Nämä paketit ovat aivan täydelliset! Niin paljon nättejä yksityiskohtia! Harmi etten tajunnut ottaa vain paketin taustasta kuvaa!

Janen kanssa tuli ständi, harja, kuokka, (Kai se on kuokka? :D) päiväkirja, ja kukkaruukku. Koittakaa arvata oliko päiväkirjassa yhtään tekstiä! Ei tietenkään! Se on ihan sairaan ärsyttävää! :C

Janen vaatteet ovat ihanat! Paita on todella yksityiskohtainen ja kaunis

Pidän Janen kengistäkin vaikka ne eivät ole niin ihmeelliset. Hänellä on myös kengässä "nilkkakorut" joissa on kukat.

Olen niin rakastunut Janen naamaan! 0_0 Niin. Nätti.







Kiitos kuin luit postaukseni! Olisi ihanaa jos kirjoittaisit edes lyhyen kommentin! <3 :)

13 kommenttia:

  1. Tämä Jane-nukke on yksi ehdoton suosikkejani, hänen hameensa on niin pehmeä <3 Kasvot ovat myös todella kauniit ja hiukset ihanan silkkiset :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Janesta tuli minunkin yksi suosikki! Janella on varmaan näteimmät kasvot kaikista MH- nukeista! <33 Mun Janella on oikeasti tosi huonolaatuiset hiukset! :( Se on ainut juttu mistä en pidä Janesta.

      Poista
    2. Tosi harmi! :( Ehkä voit koittaa pestä niitä saippualla..? Mä ainakin välillä pesen joidenkin nukkejen hiuksia, jos ovat huonokuntoiset tai liian liimaiset tai ''stailatut''

      Poista
    3. Juu. Taidan kokeilla sitä tänään. :)

      Poista
  2. Hahaa, oletkin jo seuraamassa mua instassa mutta.. Se oletkin sinä :D Jane on ihana, toosi ihana. Kerran olin tämänkin ostamassa muttakun :')

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huomasinkin, että seurasit minua siellä! :D Suosittelen ostamaan tämän nätin tyttösen! <33

      Poista
  3. Miksei päiväkirjassa ollut tekstiä ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Taitaa suomentajat olla vain laiskoja? En tiedä? :o

      Poista
  4. Ihana Jane! Haluaisin hänet myös omiin kokoelmiini.

    Nukkejenlinna.blogspot.com

    VastaaPoista
  5. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  6. owo nuo hiukset näyttää hyvälaatuisilta, voin kuvitella pelkkien kuvien perusteella miltä ne tuntuvat. :D Janen naamakin on todella kaunis!
    T. Tähtityttö (ent. Iiris), nukkeperhe.blogspot.com

    VastaaPoista