perjantai 18. lokakuuta 2013

Rikottu sopimus


 Olipas syvällinen ostsikko.

Eli äiti unohti taas sen sopimuksen että en saa nukkeja ennenkuin vasta jouluna. Nimittäin hän osti mulle taas uuden nuken! Eli menimme tänään aluksi tampereelle katsomaan mun sukulaista sairaalaan, ja sen jälkeen me mentiin ideaparkkiin! On niin ärsyttäävää kun täälä missä mä asun ei oo lähellä yhtäkään lelukauppaa :( ja ideaparkissa on kaksi! SIIS KAKSI 
TOYS R US JA BR-LELUT. Mut siis mä sain äidin ostamaan Toys r usista mulle nuken sillein että: mä otin se nuken käteen jonka halusin ja laitoin koiranpentuilmeen ja olin valmis anelemaan... Kunnes äiti sanoi:
Äiti: Onko toi nukke siis se nukke jonka haluut?
Minä: JOO!
Äiti: Noo... Saat sen, koska muuten mä joudun raahaamaan varmaan sut tästä kaupasta pois!
Et sitten jonkun kaksi tuntia äitiä kiittelin. Mutta te varmaan haluatte tietä että mikä nukke on kyseessä no...




Enpäs kerro KOSKA OON ILKEE  vaan saatte arvata tän kuvan avulla :D

+ Jos mulla on 20 lukijaa 26 päivään mennessä pidän juhlapostauksen!

3 kommenttia:

  1. DT Abbey?? :D Onnea! ;)

    Monta monsteria sulla on? Mulla on 46 xd

    VastaaPoista
  2. hmm... Kai jotain pikkasen yli 60

    VastaaPoista
  3. Dead Tired Abbey! Se on ihana nukke :3 sun äiti on tosi kiva!

    VastaaPoista