keskiviikko 30. lokakuuta 2013

Uusi nukke!


Eli sain tänään uuden nuken! Scaris Rochellen! Aluksi mun ois pitänyt saada se vasta jouluna mutta sain tämän jo nyt koska sain 10- äidinkielenkokeesta oon niin nolo että en tiedä onko tuo yhdyssana! 
     
Rochelle paketissa.

 Paketti takaa.

<3

 Nää kengät on niin ihanat!

 Samoin tää kuva tässä mekossa!

 Ja tää laukku!

Onko mun nukke ainoa jolla toi sormi on tollee oudosti!

Loppuun vielä kuva! <3

Moikka kaikki mä lähen jääkaapille! :3 Ja happy halloween!

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


7 kommenttia:

  1. Ihana :3 Toi sormi on varmaan vääntyny jotenki o_O

    VastaaPoista
  2. Ihana Rochelle :3
    Munkin Rochellella on sormi vääntynyt mut ei toi sama sormi :O

    VastaaPoista
  3. Kaunis Rochelle. Oon itte miettinyt kanssa tämän yksilön hankkimista mut silti se on vaan joka kerta jäänyt sinne kaupan hyllylle :D
    Ja onnittelut hyvästä numerosta! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sama ;)) Eiii,, ei se voi, äidinkielenkokeesta ei ole yhdyssana. Mulla on taas 10 äikän numero(todistusta meinaan)

      Poista
  4. Onnea ihanasta uudesta asukkaasta & hyvästä numerosta :) mulla kans viimekokeesta 10- ;)

    VastaaPoista
  5. Kiitos kaikista kommenteista! <3

    VastaaPoista