tiistai 15. lokakuuta 2013

Vihdoin/ihanaa


          Okei eli tulin eilen sieltä laivalta ja mä pääsin sinne kaubamajaan! Okei sain sieltä yhen nuken ja     muun jutun, sillä ehdolla että en saa ennenkuin jouluna seuraavan kerran uusia nukkeja :( 

Aijoin ottaa kaubamajan ihanasta nukkevalikoimasta kuvan, mutta mun äiti valitti että ei sielä saa ottaa kuvia ja vielä lisäksi mun ÄITI ite otti kuvia sielä!!! Mutta sielä oli ainakin kaikki ghouls rule nuket. Sielä oli myös 1600 sweet nukkeja, ei Clawdia :( sit niitä dod dead gorgeous nukkeja, ja Frankien sänkyjä, ja Draculauran sänkyjä, vaatepakkauksia, create monstereita. Eli tossa vähän mitä sielä oli. Mutta olen ikeä enkä kerro vielä minkä nuken hankin koska oon hirvee 

Eli mun kauan odotettu pakettikin saapui eilen ihanaa :D
Ja se on...


Roller maze Abbey!!!!!

Abbey kypärällä
Tehdasliima lähti hiuksista heti :p

Mutta nyt tahdottekin varmaan tietää ne tuliaiset... Noo tämä kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa!







Muistatte varmaan kun postauksen alussa kerroin että en saa uusia nukkeja ennenkui jouluna no... ÄITI RIKKOI SE LUPAUKSEN YHDESSÄ PÄIVÄSSÄ!!! Nimittäin mä sain tänään

Scaris Deucen!


7 kommenttia:

  1. Oon katellinen kun sait frankien sängyn;(

    VastaaPoista
  2. Ihaniaaa! C; Ja taisin arvata oikein roller maze abbeyn, vai mitä? :D

    VastaaPoista
  3. Liityin lukijaksi! :)

    Voitko liittyä mun?? :)
    Roksibloggaa.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tervetuloa lukemaan blogiani! Liityin sinun blogiin myös!

      Poista
    2. Ooh, oliko Kaubamajassa tosiaan RM Abbey?? Jee, mahtavaa, olen nimittäin itsekin menossa Tallinnaan huomenna lauantaina :3 Onko Ghouliakin Tallinnasta? *kuolaa*
      Sulla on hienoja kuvia ja tykkään blogistasi, liityn lukijaksi heti kun netti toimii paremmin! ♥

      Poista
    3. Joo oli mollemmat! Toivottavasti auttoi! Ja kiitos!

      Poista