sunnuntai 1. joulukuuta 2013

1 luukku

Hyvää joulukuun 1. päivää

Mitäs joulukalentereita teillä on?

Mulla on Monster high suklaakalenteri, salmiakkikalenteri, kuvakalenteri, Aku Ankan joulukalenteri ja Itse tekemäni tehtävä/kysymys joulukalenteri.

Päätin laittaa tänne ensimmäiseen luukkuun joululahjalistani! :3 Jotkut noista ei sitten liity monstereihin yhtään millään tavalla!


1. Furby (valkoinen) 

2. Monster high penaali

3. Monster high laavalamppu

4. Monster high vuodevaatteet

5. Abbey ja Heath

6. Cleo ja viidakkokeidas 

7. Color kids värikynäkotelo

8. Sähkörummut

9. Spy net laseransalanka

10. Monster high 13 wishes peli

11. Hedbanz charades peli
           
12. Atmosphere pallo

13. 13 wishes Abbey 

14. Itse ilkimys 2 dvd

15. Boom boom baloon peli

16. Huojuva torni

17. Ghouls night out Lagoona

        Se siitä sitten tärkein noista lahjoista on sähkörummut! :3 Mutta nähdään huomenna luukussa 2! :D


4 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Kiitos! :3 mitäs sulla on?

      Poista
    2. Mulla on 11 kalenterii. Mut tylsää kun mun kone lagittaa;((((( Enkä pääse sitten tekemään 1 luukkuaa!!!!


      KAMALAA!

      KAUHEETA!


      //Kivoja kalentereita!!

      Nona;) oon mä muttet sä:DD








      Varoitus: Olen hullu. :sutiorav

      Poista
  2. Mulla on Monster High laavalamppu...:D

    VastaaPoista