tiistai 13. tammikuuta 2015

Sweet Screams

Olin eilen ostoksilla jumbossa ja ostin sieltä Sweet screams Ghoulian.
Kaupassa oli myös Sweet Screams Frankie ja Abbey, mutta halusin silti Ghoulian , koska se oli mielestäni hirmusöpö. Oletteko te muut muuten nähneet Sweet screams Draculauraa? Minä nimittäin olen nähneet kaikki muut sarjan nuket paitsi sen Draculauran.


 Ghoulia on kyllä aivan upea! Rakastan hänen hyytelö- ja karkkimatoteemaa

 Ghoulia näyttään mielestäni silti paremmalta ilman silmälaseja.



Tämä lehtinen oli kyllä aika iso pettymys.... :(


 Minä muuten avasin Ghoul

Ghoulian hiukset oli ihan hirveän huonokuntoiset. Minun piti harjata niitä varmaan puoli tuntia, että ne eivät enää tuntuneet inhottavan takkuisilta.

Tämä kuva taitaa olla kyllä suosikkini näistä kuvista

 Pitääkö minun edes sanoa mitään näistä kengistä? Nämä ovat aivan herkullisen näköiset. Tekisi mieli syödä ne :D
Ihana taustapahvi! Tämä pitää kyllä säästää!


Toivottavasti pidit kuvista! Nähdään taas ensi postauksessa! :)

2 kommenttia:

  1. Ghoulia on ihana <3 Minulla on kaikki Sweet Screams-nuket.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen huomannu! ;) Haluaisin itsekkin kaikki, mutta en kuitenkaan luultavasti saa hankittua niitä kaikkia

      Poista