perjantai 2. tammikuuta 2015

vuonna 2015 tulevia uutuuksia

Näin pari päivää sitten monsta high-jengin (En tiedä kirjoitinko oikein!) blogeissa tämän vuoden uutuus-nukeja ja ajattelin listata tänne nyt omat suosikkini niistä! Lisäksi ajattelin vähän kommentoida niitä. :)

Aloitetaan monstereista.

Itse olen erittäin innostunut tästä uutuudesta. Vihdoinkin hiirityttö! Huomasin muuten sen että hän tulee luultavasti olemaan howleenin pituinen.Se kuitenkin sopii hyvin koska hiirethän ovat pieniä. Itse en hirveästi kuitenkaan pidä hänen vaatteistaan.Kultainen mekko ei ehkä sovi vaaleanpunaisten hiuksien kanssa. Muuten pidän aivan hirmuisesti tästä tytöstä!
Pidän tästä nukesta hirmuisesti! Itse käsitin ainakin että hän on joku perhoshirviö?Pidän todellapaljon hänen isoista silmistään! En kuitenkaan oikein pidä tuostaoudosta hiuskoristeesta...

Minä itse pidän vain Cleosta, koska Deuce on jotenkin... tyttömäinen? Cleon hiukset näyttävät ihanilta!

Nyt alkuun pitää heti kysyä että ketkä muut rakastavat tätä sarjaa? Mielestäni se on aivan nerokas! Aluksi minä en muuten tunnistanut että tämä on Honey! Minä vain rakastan Honeyn hiuksia! Hyvä että nukkejen suunnittelijat jättivät Honeylle afron! Fanitan myös aivan hirveästi hänen vaatteitaan!

Tämä. En voi edes sanoa mitään! Aivan ihana playset! Olen ihan sanaton. Tämän minä ainakin hankin! Rochel näyttää hirmusöpöltä!

Olen niin onnellinen tästä nukesta! Tämä on kyllä suosikkini näistä uutuuksista! Ihanaa että he tekivät jättiläisen! Se on kyllä ollut aina unelmani! Mitenköhän tämä nukke mahtuu kaupan hyllyille? Minun arvio tämän nuken hinnasta taitaa olla jokin 35e-55e väliltä. Toivottavasti hän ei kiillä tuollalailla luonnottomasti...


Tämähän ei ole nukke, mutta minä pidän tästäkin playsetistä hirmuisesti! Kumpi playseteistä on parempi? Vanhempi vai uudempi koulu? Itse taidan ehkä pitää kuitenkin enenmän siitä vanhasta.

Sitten satuhahmot ;)


Minä olen saanut ainakin käsityksen että tämä on Helinä Keijun tytär? Korjatkaa jos olen väärässä. Hänellä on aivan ihanat siniset siivet! Hänen kasvot ainakin omasta mielestäni eroavat
 muiden EA- hahmojen kasvoista.Fabelle taitaa olla Maddien kokoinen?


Olin niin iloinen kun näin tämän nuken ekan kerran, koska minä olinkin jo miettinyt, että kumpa pian tulisi valkoisen kanin tytär/poika. Minusta hänen korvansa ovat ylisöpöt!


Aluksi haluan vain sanoa että Darlingin hiukset ovat aivan ihanat! Hänen mekkonsa alaosa muutes näyttää Ashlynin mekolta. 0_0 Pidän hänen metallisista yksityiskohdista.

Siinä oli kaikki suosikkini uutuuksista! Lisää uutuuksia voit katsoa näistä blogeista:
Monsta High
Eva After High

Edit:
 Minä sain vihiä freak du chic wawe 2 Siihen kuuluu nämä nuket.

Manny Taur - Painonnostaja
Robacca Steam - ihmistykinkuula /hurjapää
Skelita Calaveras - ennustaja
Cleo De Nile - Käärmeenlumoaja
Uusi hahmo Courtly Jester - Pelle (Uskon että Courtly näyttää todella siistiltä)
2 pack - Abbey Bominable ja Ghoulia Yelps w/ Russian Swing (En löytänyt tälle järkevää suomennosta)


Onko tämä oikea nukkepakkaus? Jos on niin haluan tämän ehdottomasti!

6 kommenttia:

  1. Cleo on aivan uskomattoman upea! Jos nukke pysyy tuon näköisenä eikä suunnitelmaa muutella ennen valmistusta niin Ooh-la-laa! <3 Tämä kyseinen Deuce on siitä mukava versio, että "hiukset" on samalla tavalla kauniisti sivulla niin kuin Dawn of the dance versiollakin, mutta vaatteet on jotenkin...kummalliset. Aurinkolasit näyttää siltä niinkuin ne olisi pöllitty Cleolta ja kuka ihme laittaa kauluspaidan, siihen päälle jonkun neuleen ja sitten nahkahousut!? :D Deuce olisi tosi hieno jos aurinko laseja ei olisi lainkaan, kengät olisivat eriväriset ja villaneuleen sijaan olisi pelkkä kauluspaita! :)

    Pidän myös hiiri ideasta todella paljon, mutta mielestäni nuken vaatteet, sekä hiukset on sen verran kamalat että mikäli tahdon sen joskus kokoelmiini hankkia niin menee kyllä kustomointiin samantien :/

    VastaaPoista
  2. Sama juttu. Ainoa asia mistää pidän Deucessa on hänen käärmeet/hiukset ovat tuollalailla vinossa. itse taidan hankkia jostain vain Cleon, koska tuntuu tuhlauukselta ostaa Deuce josta en pidä yhtään.
    Minäkin kyllä ajattelin hiirityttöselta ainakin vaatteet vaihtaa.

    VastaaPoista
  3. Luna vaikuttaa punaiselta yökköseltä(moth), miusta hän on tosi nätti. ^w^
    Tykkään kyllä Deucesta ja Cleosta yhtä paljon, ei haittaa vaikka hän näyttääkin vähän tyttömäiseltä. :''D Cleon meikki aiheutti melkein kiljunta reaktion, Horuksen silmä. <3
    Bunny Blancia on kyl ootettu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itsekkin rakastan aivan sairaan paljon Cleon meikkejä! Ne ovat ihanat!

      Poista
  4. Katselinkin samoja Monsta ja Eva After High blogeista. :) Vikat olivat mielenkiinyoisen kuuloisia. :3
    Tuo on oikea, koska se oli joska Monsta High blogissa. :) Jos olisin miljonääri ostaisin sen ja myisin Elissabatin siitä, tykkään tuosta Cattystä. :) Viperinekin on aika hieno, mutta Elissabat ei näytä itseltään ja minulla on hänet jo. ;)

    VastaaPoista
  5. Oi rakastuin noihin Freak Du Chick nukkeihin x3 Haluan ehdottamasti jonkun noista nukeista cx Vihdoin joitain uusia Monster High nukkeja joista pidän ja tuo hiirityttökin on niin kaunis kuin myös Rochelle :3 Rochelle on niin ihanan näkönen haluun sen :::33❤❤ Ja jättiläinen ...Tosi hyvä keksintö ! Mattel osaa vihdoin mielestäni valmistaa nättejä ja outoja nukkeja Niin kuin ne ensimmäiset mutta sitten kun tuli ne 13 Wishes nuket niin siitä lähtien tuntui että Mattel valmistaa vain äkkiä tehtyjä nukkeja :(
    Ja tämä on ainakin minun mielipiteeni sillä jotkut han pitävät näistä "mistä minä en hirmuisesti pidä" :3

    Nyt kyllä Mattelille iso kiitos kun on alkanut tekemään taas näitä ihania nukkeja ^^ Jos joku noista Freak Du Chick nukeista tulisi kauppaan niin ostaisin heti ! ♡.♡

    T:Siniapila

    VastaaPoista