lauantai 28. joulukuuta 2013

Asiaa!



Moi! :) Mulla on teille kolmea eri asiaa. Eka on että mä oon vaihtanut tän blogin nimen ja bannerin, kuten kaikki varmaan jo tiesi. ;3 Tokaksi mä oon vaihtanut ton mun "käyttäjänimen" GhoulFriendiksi. Viimmeinen asia taas on semmoinen, että mä saatan alkaa keräillä myös Ever after High-nukkeja, mutta mä teen joko uuden blogin niille tai sitten tästä blogista tulee MH & EA-blogi, mutta siitä sitten lisää myöhemmin! :)

P.S. Kattokaa mitä Toys R usin nukkevalikoimasta löytyy! ;)
P.P.S Kertokaa mitä mieltä ootte uudesta bannerista ja nimestä!

6 kommenttia:

  1. Kävin Tallinnassa, arvaappas...... TITTIDIIIII:

    SIELÄ OLI:

    NEW SCAREMESTER
    - Catrine Demew
    - Clawdeen Wolf
    ROLLER MAZE
    -Clawdeen Wolf
    -Abbey Bominable
    -Operetta
    -Lagoona Blue
    GHOULS RULE
    -Abbey Bominable
    -Frankie Stein
    -Clawdeen Wolf
    SWEET 1600
    -Frankie Stein
    13 WISHES
    Gigi Grant
    Twyla
    Lagoona Blue
    Howleen Wolf
    13 WISHES HAUNT OF THE CASHBAH
    Clawdeen Wolf
    Draculaura
    Frankie Stein
    SCARIS
    -Rochelle Goyle
    -Frankie Stein
    SCARIS PLAYSETS:
    -Kahvila
    DANCE CLASS:
    Operetta
    MUSIC FESTIVAL:
    -Abbey Bominable
    -Venus McFlytrap
    -Clawdeen Wolf
    GHOULS NIGHT OUT:
    -Spectra Vondergeist
    -Lagoona Blue
    -Rochelle Goyle
    KOHL´S USA
    -Operetta
    -Clawdeen Wolf
    FRANKIE´S:
    -Mirror bed
    -kampauspöytä (en muista mikä se on enkuks)
    DRACULAURA´S
    -Bed
    ABBEY'S
    -Bed
    13 WISHES PLAYSETS
    Cleon keidas
    Spectran diskohuone
    .

    Ainiin, sain joululahjaks Catrinen Scarisina ja Gigin 13 wishesinä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. xD Kertokaa mulle jos jaksatte lukea....:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

      Poista
  2. Toi uusi banneri on tosi hieno! Millä ohjelmalla teit sen? :)

    VastaaPoista
  3. Kiva toi sun banneri :) En oo vissiiin lukijanasi, mutta sinä oot minun. Blogini osoite on vaihtunut joskus.. Lisää tietoa löydät sieltä: matujanuket.blogspot.fi
    Toivottavasti jaksat vielä lukea sitä! :)

    VastaaPoista