perjantai 27. joulukuuta 2013

Haaste Weronikalta!


Sain ekan haasteeni!

11 faktaa minusta

1. Minä olen keräillyt monstereita siitä lähtien kun ne ovat tulleet suomeen
2. Minä omistan kaksi kissaa
3. Minun perheeseen kuuluu minä, äiti, isä ja mun veli
4. Mä asun etelä-suomessa
5. Mä harrastan monsterien keräilyn lisäksi rumpujen soittoa, piirtämistä/maalaamista ja kuvaamista
6. Mä oon aika hajamielinen ja unohtelen paljon asioita
7. Mulla on pitkät blondit hiukset jotka menee superherkästi takkuun
8. Minun pää räjähtää mun äidin takia, koska se puhuu niin lujaa :3
9. Minä pidän usein mustia vaatteita
10. Mun äiti sanoo usein mua kuuroksi..... -_____-
11. Se on kyl melkein totta... -___________-

Kysymykset minulle:

1. Mikä oli ihan ensimmäinen Monster High nukkesi?
- Se oli basic Frankie Stein

2. Paras tv-sarja ikinä?
- Hmm... Varmaankin Olipa kerran-sarja.

3. Kuinka pitkä olet?
- Sanotaan nyt että olen liian lyhyt... -__-

4. Jos olisi mahdollista, että saisit lemmikiksesi minkä tahansa eläimen koko maailmassa, mikä se olisi?
- Ehkä semmoinen pieni mangusti. :3

5. Mihin seuraavista tosi-tv-ohjelmista menisit, jos olisi pakko: Idols, Talent, Master Chef, Big Brother?
- Ehkä Big Brotheriin, koska siellä ei tartte ainakaan laulaa! 

6. Mitä sinulla on tällä hetkellä päälläsi?
- Musta t-paita ja Mustat nahkaleggarit

7. Oletko ala-asteella, yläasteella, lukiossa/amiksessa vai vielä vanhempi?
Olen vielä ala-asteella

8. Rakkain MH-nukkesi? Miksi juuri se?
Ehkä basic Frankie sen takia, koska se oli ensimmäinen Monster high -nukkeni ja minä aloitin tämän keräilijä harrastuksen Frankien ansiosta
9. Kun katsot vasemmalle, mitkä ovat kolme lähintä esinettä?
- Kaappi, lamppu ja sänky. :D

10. Kuinka monta nukkea olet ostanut/saanut vuonna 2013?
- Ei hajuakaan! 0_0

11. Mikä näistä urheilulajeista on mukavin: uinti, hiihto, luistelu, jalkapallo?
- Luistelu!

Kysymykset haastetuille:

1. Mikä oli ensimmäinen Monster high-nukkesi?
2. Mitä sinä harrastat?
3. Jos saisit olla kuka tahansa Monster high hahmo yhden päivän, mikä sinä olisit? Miksi?
4. Mikä on lempiharrastuksesi?
5. Mitä sinä söit viimmeksi?
6. Jos saisit minkä vain Monster high nuken mikä se olisi?
7. Mihin maahan haluaisit matkustaa eniten? Miksi?
8. Kauanko olet keräillyt monstereita
9. Mitä sinulla on nyt päälläsi?
10. Mitä sinä sanoit viimmeksi?
11. Mikä on lempieläimesi?

Haastan nämä:


             

3 kommenttia:

  1. Wuhuuuuuuu eka haaaaasteeeeee >.< Muuten ottaisiko tuon Todista-ettet-ole-robotti-jutun pois?

    VastaaPoista
  2. -_______________________________________-

    VastaaPoista