keskiviikko 25. joulukuuta 2013

Joululahjoja ja kuvia


Hyvää Joulua vielä teille ihanille lukijoilleni!

Oliko teillä ihana Joulu? Mulla ainakin oli! Mä sain kolme uutta monsteria! Siitä lisää myöhemmin.... ;3 Tässä teille vähän kuvia Mun Joulusta!

 Tässä kuva meijän perheen joulukuusesta. Arvatkaa onko toi oikee? Ei! Aluksi meidän olisi pitänyt hankkia oikea mutta mun iskä ei jaksanut hakea sitä koska ulkona sato! -____-


 Aluksi mä laitoin kuusen karkiytangot. :-)

 Työntarkastaja saapui....

 Katse kaukaisuuteen......

 Meidän Joulukuusi koristeltuna. :3


Nyt kuvia Jouluaatosta!



 Awww... Ihana lahjakasa!

Meidän talon suurin Joululahja! Koittakaa arvata kelle se oli! "vink vink"

 Meidän aamiaispöydästä kuva...

<3

 Kissa halus karkkitangon! :D

Tonttuperhe! :3

Mä sain tämmösen piparkakku-reen mun tädiltä.

 Mun lahjakasa! Isoimmassa paketissa oli sähkörummut! <3 Mä sain yhteensä 30 lahjaa! <333

Nyt Joululahjoihin! Mä laitan tänne vaan monstereihin liittyvät lahjat! :3



 Mä sain siis ihanan 13 wishes Spectran ja....


 13 wishes Cleon!
Ne on niin ihania! <333

Sitten mä sain myös 13 wishes nintendo pelin, mutta siitä en tajunnut ottaa kuvaa... Se peli on liian monimutkainen mun herneen kokosille aivoille!  -______-


Mutta nyt se nukke jonka iskä tilasi ebaysta jo marraskuusta...












I heart fashion Scarah! Se on niin ihananmahtavankauniinupea!

Mutta mä lähden huomenna mummolaan pariksi päiväksi mun perheen kanssa ja mä otan sinne neljä nukkea! Scarahin, 13 wishes Spectran, Gigin ja 13 wishes Abbeyn. Mä postaan sitten taas joskus viikonloppuna ja laitan tänne ne kuvat joista mä otin sielä mummolassa! ;3

Moikka!



8 kommenttia:

  1. Sinulle on haaste blogissani! :)

    http://weronikamonsters.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Ehehehe, minäkin sain sen MH pelin, ymmärrän hyvin mitä tarkoitat 8D Olen päässyt eteenpäin 4 %, hahmoja olen saanut kolme. Tuntuu jäätävästi silta että mulla pitäisi olla jo Abbey ja Draculaura mutta ei :F Isi pn kyllä ihan vähänvähänvähän auttanu mua mut ei paljoo. Joissain kohdissa oon juhlinu mun nerokkuuttta joissain lyöny päätä seinään (no okei en) typeryydestä 8) Voisin kyllä yrittää neuvoo sua joussain kohdissa mut en kyllä usko et tajuut mun höpötyksiä :D muutes hei, liittyisikkö lukijaks?

    nuottitelinesaveltaa.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. Kivoja lahjoja sait! Itse ajattelin ostaa Scarahin jos hän tulee Suomeen (:

    VastaaPoista
  4. Vastaukset
    1. Enkä oo! -_- mä oon ostanut yli puolet mun kaikista monstereista ja mä en ikinä saa kaikkea mitä haluan! Että sun kannattaa nyt olla vaan hiljaa!

      Poista